14 iulie 2010

Intr-o seara.

Am iesit astazi cu prietenii pe afara (ca in fiecare zi) sa facem si noi o plimbare. Ne-am hotarat sa mergem si noi pe un deal nu prea aproape. Ajunsi acolo totul parca era altfel, nu zgomotul masinilor, nu oameni, pur si simplu liniste si pace. Ajuns acolo am hotarat sa fac niste poze pentru ca pur si simplu mi s-a parut totul superb. 

Rezultatul il aveti mai jos : 

image jpg 298-31  image jpg 298-33  image jpg 298-34  

image jpg 298-36  image jpg 298-35  image jpg 298-37

image jpg 298-38  image jpg 298-39  image jpg 298-40 

Pentru a mari pozele faceti click pe ele. 

PS : Scuzati claritatea dar sunt facute cu telefonul si stiu ca nu sunt cine stie ce, dar poate va plac.

2 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Chiar reusite fotografiile; cred ca mi-ar prinde bine si mie o iesire de genul...

Boogie spunea...

Mersi Bogdane, pai cand ai ocazia iesi si tu la o plimbare ca niste aer curat nu strica.

Trimiteți un comentariu

Statistici

BookMySite:: Viata ?! Servicii promovare site gratuite toateBlogurile.ro TopOfBlogs