12 iulie 2010

Limba romana "e curva"



           Cum "spune" o melodie de la Parazitii. Am observat ca limba romana este din ce in ce mai chinuita in ultimul timp. Toata lumea o chinuie cu fel de fel de prescurtari care pur si simplu nu ajuta la nimic. Poate doar scoate in evidenta gradul de "inteligenta" din om. Unele persoane chinuie limba romana doar pentru faptul ca le e lene sa scrie un cuvant intreg sau pentru ca pur si simplu cred ca este cool. Am observat pe unele site-uri fraze intregi scrise gresit si cu chestii de genul : @, 4, 3 si alte simboluri. Pai bai fratilor, avem o limba foarte frumoasa si foarte dezvoltata fata de a altor state. De ce sa ne batem joc de ea in halul asta ? Chiar nu putem respecta ceea ce avem ? Si acum nu spun de toata lumea ca scrie asa. Acum e la moda ca generatia de 15-16 ani sa scrie asa. Ok, scriu ei asa si la un moment dat ne intrebam de ce acele persoane, cand ajung la 20 si ceva de ani nu mai stiu sa scrie corect sau si mai rau, nu stiu sa citeasca. Pentru ca pur si simplu le este lene sa scrie. Nu spun ca nu am scris si eu prescurtat pe mess, dar pur si simplu m-am trezit singur si mi-am spus : "Dar de ce scriu eu asa ? Ca sa par mai cool ? Ia sa incerc si eu sa scriu normal" si am reusit. Sunt sigur ca nu exista nimeni sa nu fi scris prescurtat pe mess. Pur si simplu e imposibil. Dar unii s-au gandit si ei ca nu mai are rost sa chinuie atat de mult limba romana si sa o lase sa mai "zburde" si ea. 

Postul asta este pentru persoanele care scriu prescurtat pe mess si cu "@" si alte porcarii. Nu vreau sa va suparati pe mine sau alte chestii, dar pur si simplu asta e adevarul si stiu ca doare.

3 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Eu unul refuz sa vorbesc cu cei care folosesc acest tip de limbaj ("l33t" este termenul); efectiv cand ma abordeaza in acest mod o fac pe-a prostul si le spun ca nu inteleg ce vor sa spuna. :))

Boogie spunea...

Corect. :)) Mie cand imi scrie cineva pe mess in formatul asta ii spun ca sa imi traduca ca nu inteleg aceasta limba.

Paula.Grozavu spunea...

;))... si eu scriam asa acum vreo cativa ani... dar intr-o zi mi-am dat seama ca oamenii ma asculta mai mult si mai atent cand scriu corect, neprescurtat decat in primul caz... asa ca... ai dreptate Boogie si merci pentru comentariu:D

Trimiteți un comentariu

Statistici

BookMySite:: Viata ?! Servicii promovare site gratuite toateBlogurile.ro TopOfBlogs