31 iulie 2010

Document Partea a II -a


 



Document Partea a II -a 

      De ce te trezesti si o suni si ii zici ca ai visat`o? Crezi ca e mai proasta si ca o sa te creada? Uneori iti da impresia ca te iubeste... enorm. am citit si femeile sunt foarte ciudate.... Sunt Femeie,.... si de ce cu msjuscule? simplu. pentru ca nu-mi place ca fac parte din rasa mai slaba. Nu e o problema... asta ma face mai puternica decat multi dintre cei puternici( ma refer la barbati) De ce sunt de multe ori mai slabi decat noi femeile? chiar daca noi plangem din orice si simtim ca ne cade lumea in cap? Pentru ca nu ne e frica sa simtim si sa o aratam... de ce le e rusine barbatilor sa planga? pentru ca ar parea slabi si pt ca ar pierde in fata noastra,,, iar cand o fac spun ca nu e decat o prefacatorie. sa nu le spui niciodata ca "ai plans" nu vor recunoaste asta niciodata... si de ce .... de asta de frica. Sunt mult mai fricosi ca noi. Barbatii, o specie interesanta... ma sperii adesea cand ma gandesc ca trebuie sa plec de aici si sa ma mut cu un necunoscut care imi promite "iubire eterna" cand aici sunt cei care ma iubesc cu adevarat, Si suferinta provocata de barbati, ei? Insensibili? vor doar sa para asa...  si mi se pare absurda iubirea... ce e pana la urma? "Iubirea" Cati oameni nu vorbesc de iubire... si oare cati dintre ei au iubit cu adevarat? Oare poti sa'mi spui... Dar gandeste'te nu pe mine ma minti. Pentru mine nu e chiar asa de important dar tu,... ce zici de tine. Sa te gandesti si sa nu mai minti,. Dar oare poti? Si femeile. Insensibile, aparate de facut sex! si de ce? pentru ca prin asta " se simt frumoase" hai sa va zic... de ce o virgina e mult mai atragatoare decat o femeie usora? Nu pt ca au avut`o multi si nu o mai vrea nimeni... ci pentru ca stii ca daca vrei o ai... insa pe cealalta nu o poti avea, Iar daca o vrei atat de mult ar trebui sa faci mari sacrificii dovedindu'ti astefel marea iubire, ma refer intocmai la castorie... si la nimic altceva, aberatii nepotriviri sexuale? Nu exista asa ceva! dar fiecare cu parerea lui nimeni nu poate sa convinga pe nimeni, fiecare face ce vrea cu viata lui. Dar nu o spun din rautate, sunt sfaturi doar sfaturi... faceti pana la urma cum stiti... numai ca eu nu cred in a 2a sansa pe pamant, nu cred ca o sa mai ai sansa sa faci asmenea lucruri.... viitorul, nu vreau sa il aflu, nu vreau sa stiu daca o sa fiu sau nu bogata.. si nu pot sa fiu ipocrita si sa zic ca eu nu vreau sa ma realizez, pana la urma cine nu vrea? Insa astept.., imi doresc sa am tot ce e mai bun dar facut si castigat prin munca mea.... sunt o adolescenta... poate vi se pare o criza, Insa mie nu, chiar deloc, incep sa vad viata. viata asta care nu consta doar in haine, masini, telefoane. si as putea continua lista asta lunga.......

                                                                                                       Scrisa de CRIS in 22.07.2010

 Prima parte o gasiti aici.

4 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

In viata nu poti sa ai totul si astfel esti obligat sa faci tot felul de alegeri - alegi sa mergi intr-o directie, pierzi in alta si tot asa... de asta e important ce vrei cu adecarat, care sunt cele mai importante lucruri din viata ta. :)

Bogdan Vasiliu spunea...

Mie îmi place cum scrii. Poate reuşeşti să scrii doar în româneşte toate articolele! ;)

Boogie spunea...

Acest articol nu e scris de mine, l-am primit pe mess de la o prietena si m-a rugat sa il citesc si daca vreau sa il postez pe blog. L-am citit mi s-a parut interesant si m-am hotarat sa il postez. Este scris de o fata in data de 22.07.2010.

Bogdan Epureanu spunea...

@Bogdan: Apropo... a mai fost o prima parte a acestui document publicata acum cateva zile; ti-o recomand si pe aceea. :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

BookMySite:: Viata ?! Servicii promovare site gratuite toateBlogurile.ro TopOfBlogs