27 iulie 2010

Document Partea I



O prietena mi-a trimis pe mess un fisier text scris de o anumita persoana. Sincer mi s-a parut destul de interesant asa ca aveti textul mai jos.

Document Partea I

         Au fost zile in care fara tine nu puteam sa stau dupa cateva luni ai fost doar un motiv in plus sa beau zilele trec la fel si visele si intre noi raman doar amintirile vad aceeasi oameni care`si beau necazul in pahare acelasi bar curat murdarit de minti murdare ma doar ca am crezut odata in tine ca orice indragostit ce crede in destine dar roata s`a intors asa cu se`ntoarce mereu acum pentru mine`i simplu pentru tine`i mai greu ai format oceane de lacrimi plangand atatea nopti dar ai trecut peste, caci eu te`am invatat sa`noti eu am uitat sa plang strang in mana acum paharul e vina ta,....
ca asa am invatat sa imi iau paharul rupi o poza cu mn in care ironic zambesc nicio lege nu poate sa ma lege ca nu te mai iubesc cand vine vorba de iubire tu nu ai cum sa ma legi dar poti sa ma culegi mort de biat dintr`un bar si`ai sa`ntelegi ca nu exista legi pt dragoste caci unde dragoste nu e raman doar sticlele cand vine vorba de iubire tu nu ai cum sa ma legi dar poti sa ma culegi mort de biat dintr`un bar si`ai sa`ntelegi ca nu exista legi pt dragoste caci unde dragoste nu e raman doar sticlele iubirea noastra`i ca o sticla goala acum s'a terminat ca tot cea fost frumos odata intre noi s'a consumat sticla s'a spart cand dragostea ta m'a sufocat degeaba'i vrut ca sa ma legi prietenii m'au dezlegat stau la o masa si beau tu ma astepti acasa  nervoasa ca de tine de mult nu mai imi pasa vocea ta nu ma mai atinge demult e aceeasi placa pe care m'am plictist sa o ascult iti zic adio te'am pupat acuma rad nu mai suspin c'ai vrut ca sa ma otravesti si acum te inneci in propriul tau venin o alta fata imi urmeaza pasii in dormitor ia antidotul fara de care nu as putea din nou sa zbor nu ma mai suna c'o sa'ti raspunda tot baiatul rau degetul meu nu mai formeaza din reflex numarul tau stau si beau cu'ai mei ca sa te scot din minte bine doar bautura mai stinge focu care arde in mine  cand vine vorba de iubire tu nu ai cum sa ma legi dar poti sa ma culegi mort de biat dintr`un bar si`ai sa`ntelegi ca nu exista legi pt dragoste caci unde dragoste nu e raman doar sticlele  cand vine vorba de iubire tu nu ai cum sa ma legi dar poti sa ma culegi mort de biat dintr`un bar si`ai sa`ntelegi ca nu exista legi pt dragoste caci unde dragoste nu e raman doar sticlele  cand vine vorba de iubire tu nu ai cum sa ma legi dar poti sa ma culegi mort de biat dintr`un bar si`ai sa`ntelegi ca nu exista legi pt dragoste caci unde dragoste nu e raman doar sticlele cand vine vorba de iubire tu nu ai cum sa ma legi dar poti sa ma culegi mort de biat dintr`un bar si`ai sa`ntelegi ca nu exista legi pt dragoste caci unde dragoste nu e raman doar sticlele si cand te candeti asa la viata. ce poti sa'mi spui? ca ai iubit? si ca ai plans? si ca ai dat totul ca sa fie bine... si totusi eu as putea sa nu cred tot ce zici. Insa astept ca tu sa zici ca nu'ti pasa daca eu cred sau nu,... intrebare ca intrebare... totul incepe cu "A fost odata" ok... si de ce iubesti? pt ca e mai frumoasa? pt ca are mai multi bani? pt ca multi o vor? insa nu vrei nimic mai mult de la ea. vrei sa fie a ta... dar nu specifici pt cat timp pt ca in ziua urmatoare nici nu va salutati. cum ai putea sa iubesti cand nici nu te intereseaza daca ei ii place sa se plimbe sau poate ei ii place sa te priveasca iar tu te uiti la ea ciudat si zici ca e o nebuna.... Gandeste`te daca atunci  cand plangea te interesa cu adevarat.... iar atuncicand ai vazut`o ca are treaba ai ajutat`o din inima... acum nu mai are rost sa te minti, tu stii mai bine ca mine...ca asa ceva nu s'a intamplat.. nu ti'a placut ca avea un tricou prea demodat, sau papucii ei erau prafuti.. si de ce adormi inaintea ei?.........

                                                                                                       Scrisa de CRIS in 22.07.2010
P.S :  Spuneti si voi o parere legata de persoana aceasta, eu unul sincer cred ca are probleme grave.
P.S:    Zilele urmatoare voi reveni si cu celelalte parti. 

7 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Mda... asa zic si eu ca are probleme grave si ca este un santajist emotional care cerseste atentie; in locul tau l-as ignora, astfel isi va muta centrul atentiei pe altcineva si se va victimiza in fata altcuiva. :)

Boogie spunea...

Stai Bogdane, ca acesta este numai inceputul sa vezi cu urmeaza mai incolo. Oricum am zis ca postez tot fisierul sa vedeti cum gandeste unele persoane in varsta de 15-16 ani din ziua de azi.

Anonim spunea...

O mare parte din ce a scris tipa ... e o melodie ... si daca nu ma insel , e melodia lui Vescan ...

Parerea mea e ca are probleme , probleme emotionale mai ales cauzate si de "spiritul familial" in care traieste , probabil cauta atentie in alta parte pentru ca acasa n`o primeste. Ar fi multe de zis si multe pareri , dar cu singuranta are o problema emotionala , ori de acasa ori in urma unei despartiri de iubit.

Boogie spunea...

Corect, dar macar ar fi trebuit sa vorbeasca cu cineva, sa incerce sa isi rezolve problemele. Cu un psiholog, cineva apropiat care ar putea sa o inteleaga.

Anonim spunea...

Probabil este o persoana mai retrasa.

Probabil cu parinti nu poate discuta genul asta de subiect (am mai intalnit parinti de genul, care erau de nota 10 , dar la comunicare cam greu), iar la 15 ani la psiholog , din propie initiativa e greu. Iar partea a 2 a , cel putin mie , imi da senzatia de o maturitate pe care un copil de 15 ani nu ar trebuii s`o aiba iar chestia asta spune destul despre mediul sau intamplarile prin care a trecut pana acum.

Dar raman la concluzia mea ca vine pe fondul unui frustrari de moment in urma despartirii de iubit. :D

Postul asta vine datorita calitatilor de psiholog nedescoperit din mine :))

Anonim spunea...

Asculta hip- hop cu siguranta ... am citit inceputul din nou , si e o compunere din melodiile mai multor artisti cu mesajul "Cu si despre dragoste" .

Boogie spunea...

Mi-am dat si eu seama ca asculta hip-hop, dar totusi pentru varsta ei mi se pare prea mult. O sa revin pe viitor cu celelalte parti sa va faceti o idee cumpleta.

Trimiteți un comentariu

Statistici

BookMySite:: Viata ?! Servicii promovare site gratuite toateBlogurile.ro TopOfBlogs