4 iulie 2010

Nu am somn !!!


         M-am intins si eu in pat pe la ora 02:00 cu speranta ca voi reusi sa adorm , dar se pare ca nu prea mi-a reusit. Cred ca de vine este cafeaua care am baut-o acum 30 de minute. Dar ciudat este faptul ca de cateva zile ma chinui sa adorm noaptea, chiar daca nu beau cafea. Pur si simplu nu stiu ce sse intampla cu mine. De la un timp parca incep sa am probleme de sanatate, dureri de cap si alte chestii. Oare din ce cauza ? Prea multa cafea, prea mult fumat, prea mult pepsi ? Stiu, fac exces de multe lucruri, din pacate. Si iata-ma acum la ora 02:16 cum va redactez despre cum ma chinui sa adorm. Si mai ciudat este faptul ca uneori ma trezesc noaptea brusc, pur si simplu fara nici un motiv. Sincer, cred ca se intampla ceva cu mine si din pacate nu am nici o idee despre ce se petrece. Cred ca ar trebui sa o las mai moale cu toate chestiile de genul asta. Sa incerc sa imi revin si eu. De cand a inceput vacanta numai in ritmul asta o tin si banuiesc ca daca o sa o tin tot asa o perioada indelungata nu o sa mai ramana absolut nimic din mine. Acestea fiind spuse, mai rasfoiesc si eu netul pana imi vine somnul si dupa aceea voi incerca si eu sa adorm, daca nu voi reveni sa scriu din nou si asa pana se crapa de ziua si o sa aud cantatul cocosului vecinului de langa mine si sunetul raului care trece prin fata casei.

Noapte buna, sau mai bine zis Buna Dimineata !!!

4 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Stai calm... cand o sa te ajunga somnul o sa adormi din picioare chiar daca tocmai ai baut un litru de cafea; ti-o zice un om care trece prin asta... in fiecare zi. :P :P :P

Boogie spunea...

Deci nu trebuie sa ma ingrijorez, o sa fit totul ok pana la urma. Mersi ca mi-ai spus.

Mada spunea...

si eu sunt in aceeasi situatie...nam somn mai deloc si ma trezesc noaptea si ma uit pe pereti...:))..dar nu te ingrijora eu cred ca e doar o perioada..desi n-ar strica sa o lasi mai moale cu viciile thale..:D:D..nb..si eo scriu noaptea :)):))..ce sa fac.. :*:*

carmen spunea...

E clara treaba...e graaav, mai ai 3 zile de trait! :)) Glumesc desigur! Totusi...mai usor cu bauturile astea energizante... if you care about you, cause i care :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

BookMySite:: Viata ?! Servicii promovare site gratuite toateBlogurile.ro TopOfBlogs