7 iulie 2010

Bine dispus

             Luni dupa-amiaza am fost atat de bine dispus si atat de fericit cum nu am mai fost de mult. Defapt nu am mai fost atat de bine dispus de cand a jucat Romania cu Olanda acum patru ani, dar in fine. Luni dupa-amiaza m-am pus si eu la orga sa ma distrez si eu pe acolo, de retinut ca nu eram acasa, mai precis eram la Serj acasa. Si acum m-am pus eu la orga sa ma distrez vine fratele sau, Pompi sau zis Pom si imi zice  daca chiar vreau sa invat ceva la orga. Iar eu foarte bine dispus i-am raspuns ca da. Si se apuca el sa imi explice lucrurile de baza acolo, notele, chestii si dupa aceea incepe lectia propriu zisa. Incep si eu sa apas pe clape la fel cum apasa si el ,iar in cele din urma imi reuseste si mie cantecelul propriu-zis (cred ca cel mai usor inventat vreodata, unul pentru incepatori). Eu fericit acolo am inceput sa chinui orga si pe toti cei din camera, rugandu-ma foarte tare sa incetez. Apoi vine Pom la mine in incepe sa ma invete Fur Elise de Beethoven, melodie care imi place foarte mult, pur si simplu as asculta-o pana la infinit. Dupa ce am invatat si inceputul la Fur Elise pur si simplu m-am simtit implinit, nu m-am mai simtit atat de bine de foarte mult timp. E foarte ciudat cum un lucru atat de mic te poate face sa te simti atat de bine. Acum m-am hotarat sa il rog pe Pom sa ma invete toate melodiile care le stie la orga si voi incerca sa invat si eu altele, chiar daca sunt destul de afon, dar macar incerc si eu. Iar in viitorul apropiat sper sa ma invete si Serj sa cant la chitara, asta daca va dori. Oricum m-am simtit foarte bine zilele astea, mai ales cand a ajuns Olanda in finale.

Aveti aici melodia in caz ca nu o stiti : 

6 comentarii:

Nana spunea...

Bravo bravo !

Boogie spunea...

Multumesc :D

excesdesare spunea...

Si eu sunt in stare sa tin piesa in heavy rotation! Sa o ascult la nesfarsit!

Boogie spunea...

Aha excesdesare, pur si simplu e superba melodia.

Carmen spunea...

Foarte frumoasa compozitia...eu o ascult de mult :) Nu mai bine o orga decat un motor? :)

Boogie spunea...

Carmen, pe primul loc la mine este motorul, dar observ ca ma atrage si orga.

Trimiteți un comentariu

Statistici

BookMySite:: Viata ?! Servicii promovare site gratuite toateBlogurile.ro TopOfBlogs