8 iulie 2010

Vodafone



          M-a rugat astazi taicamiu sa merg cu el in oras sa facem ceva cumparaturi si sa inchidem un abonament de vodafone vechi de 2 ani. Oricum nu il mai filosea nimeni. Si ajungem noi la reprezentanta vodafone si spunem acolo ca dorim sa inchidem abonamentul si atat. Si la care persoana de acolo ne spune, ca ea nu poate sa faca nimic, trebuie sa sunam la *222 si sa vorbim acolo cu cineva pentru a inchide abonamentul. Pai cum frate, tu persoana fizica nu poti sa inchizi abonamentul pe loc, dar in schimb poate sa il inchida cineva prin telefon. Cea mai mare porcarie posibila. Sincer. Si tot nu reusesc sa inteleg cum nu poate sa intocmeasca actele pentru incheierea contractului pe loc, dar prin telefon se poate. Intelegem noi ca nu reusim sa o scoatem la capat cu persoana respectiva si ne hotaram sa plecam. Ajunsi acasa sunam si noi la *222 pentru a inchide abonamentul. Butonez eu ce butonez(ca eu eram atunci la telefon) si ma pune sa astept cam 10 minute pana imi face legatura. Pai cum frate, stai si astepti zece minute pentru a putea vorbi cu un reprezentat la telefon ? In fine, intru in legatura cu persoana respectiva si imi spune, pai stati ca va fac legatura cu un alt departament si va ajuta ei. Cand am auzit asta am inceput sa fac spume. Pai bai idiotilor, astept 10 minute sa intru in legatura cu voi, sa imi rezolvati problemele si voi ma plasati la altu ? IDIOTILOR. Mai astept 10 minute si intru in legatura cu cea de a doua persoana si acolo pune niste intrebari idioate. Pai sigur vreti sa renuntati la abonament ? Normal, altfel nu sunam sa intru in legatura cu dumneavoastra. Pai stiti ca avem nu stiu ce oferta si chestii de genu asta. Parca vorbeam limba rusa si nu ma intelegea nimeni. In cele din urma, dupa ce mi-a prezentat toate ofertele si toate telefoanele ce le pot cumpara, plus internetul si alte porcarii, s-a hotarat sa inchida abonamentul. Iar pana sa il inchida definitiv am mai asteptat cam 15 minute la telefon, pentru a-mi confirma ca l-au inchis. 

Deci, ba HOTILOR mai duceti-va dracu ca trebuie sa se roage omul de voi 45 de minute pentru a putea inchide un abonament. Si pana la urma din moment ce eu vreau sa inchid un abonament voi nu aveti nici un drept de a comenta, asta daca a trecut de perioada inscrisa in contract. In concluzie, cei de la telefonia mobila niste HOTI.

7 comentarii:

SERJ spunea...

Ce cacati!

Daca iti dadeau teapa ,moama ce radeam,de ma cocosam! :))

Carmen spunea...

i agree with you.... sa vedem cum ne vor aburi pe noi luna asta cand renuntam la un abonament... macar stiu la ce sa ma astept

Bogdan Epureanu spunea...

Daca ai fost la un magazin vodafone nu avea cum sa-ti inchida abonamentul pentru ca ei nu au dreptul sa faca asta, dar daca ai fost la reprezentanta atunci tipa de acolo putea face asta; trebuia sa insisti la fata locului.

Dar da, ceea ce fac ei (si la fel fac si cei de la celelalte firme de telefonie mobila) e o mare magarie...

Rafael spunea...

VODAFONE? PROASTA ALEGERER

Boogie spunea...

Da, stiu Rafael.

Paula.Grozavu spunea...

Astia de la Vodafone sunt cu capul, si nu numai ei... si cei de la Nokia. Vreau doar sa va intreb daca ati patit ceva asemanator? Am primit de ziua mea de la ai mei un Nokia, e dragutz, e subtirel. Fericita ca in sfarsit am si eu un telefon nou, l-am bagat in buzunar si m-am dus la prietene afara, le-am aratat si pe urma l-am bagat in buzunar si m-am asezat pe banca, la vreo 2 luni dupa, m-am dus la reprezentatnta Vodafone si apoi la Nokia si i-am rugat sa imi repare display-ul ce era fisurat doar inauntru si mi-au zis pe scurt: "E din vina dumneavoastra si va trebui sa platiti inca un 1 milion reparatiile" Daca erau numai 2 luni de cand il foloseam va dati seama ca era in garantie? Ei bine, am platit si acum il acum tot pe ala, si tot mereu stau cu frica sa nu se mai strice, si inca mai e in garantie..

Boogie spunea...

Paula sincer nu mi s-a mai intamplat asa, dar mi se pare o porcarie, din moment ce era telefonul in garantie de ce nu au vrut sa il repare ? Le era lene sau de ce ?

Trimiteți un comentariu

Statistici

BookMySite:: Viata ?! Servicii promovare site gratuite toateBlogurile.ro TopOfBlogs