29 iulie 2010

Tenis de picior



 Astăzi am ieşit şi eu cu prietenii să jucăm un tenis de picior, aşa cum facem în aproape fiecare după amiază. A fost pur şi simplu o zi super. Din păcate cred că am stat mult prea mult în soare şi m-am ales cu o insolaţie de toată frumuseţea. Să sperăm că va trece cât mai repede că mâine am chef să ies din nou la un tenis sau un fotbal orice. Oricum bine că nu a mai plouat că zilele trecute să ne chinuim să nimerim mingea şi să facem mişto unii de alţii pe subiectul asta.
 Oricum am nişte prieteni de notă 10 cu care mereu ies la tenis sau ori unde altundeva. Şi că de obicei se putea să nu existe anumite persoane care să vină şi să spună, "păi voi nu aveţi altundeva să jucaţi ? Numai aici ?" Deci această chestie e la ordinea zilei, dacă nu vine cineva într-o zi pur şi simplu e o minune. În fine, vroiam să va întreb, când esrati şi voi de vârstă noastră tot la fel se întâmplă ? Sau voi ieşeaţi la un tenis de picior cu prietenii ? Bănuiesc că e imposibil ca, cineva să nu fi jucat niciodată tenis de picior.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Statistici

BookMySite:: Viata ?! Servicii promovare site gratuite toateBlogurile.ro TopOfBlogs