28 iulie 2010

Leapsa adevarului.

 

    Am primit si eu aceasta leapsa de la globber si se numeste leapsa adevarului. Ce inseamna ? Inseamna ca trebuie sa scrii 7 lucruri adevarate despre tine si tot odata 7 lucruri false tot despre tine, in ce ordine vrei tu. Si ma gandeam ca sa fie mai interesant cum ar fi sa o modific putin. Adica eu scriu aceste lucruri despre mine, iar voi dupa aceea sa banuiti care sunt adevarate si care nu. Ce spuneti ? Asadar sa incepem.


Despre mine : 

1. Sunt taur.
2. Stiu sa innot.
3. Imi plac reptilele.
4. Ascult gospel music.
5. Am carnet de conducere.
6. Sunt fumator.
7. Sunt dependent de prieteni.
8. Noaptea o petrec pe PC.
9. Urasc cafeaua.
10. Locuiesc in Sibiu.
11. Nu stau pe mess.
12. Sunt mereu optimist.
13. Nu stau cu parintii.
14. Imi plac motocicletele.

Mai departe aceasta leapsa merge la : Hayate, Serj la Un Blog Util si cine mai vrea sa o ia e liber sa o faca.

6 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

1. ADEVARAT
2. FALS
3. ADEVARAT
4. FALS
5. FALS
6. ADEVARAT
7. ADEVARAT
8. ADEVARAT
9. ADEVARAT
10. FALS
11. FALS
12. FALS
13. FALS
14. ADEVARAT

Boogie spunea...

Mama Bogdane, aproape le-ai numerit, numai 2 nu le-ai numerit, in rest pe toate, cum de ai stiut atat de bine ? Sicner sunt curios. Iti spun pe mess la care nu ai nimerit. In caz ca mai vrea cineva sa incerce. :D

Yii_si_aTaT spunea...

1ADEVARAT
2FALS
3ADEVARAT
4FALS
5FALS
6ADEVARAT
7ADEVARAT
8ADEVARAT
9FALS
10FALS
11FALS
12ADEVARAT
13FALS
14ADEVARAT

Boogie spunea...

Yii_si_aTaT tot numai 2 nu le-ai nimerit. Sunt atat de previzibil ?

Yii_si_aTaT spunea...

cred ca mi am dat seama..:D

Boogie spunea...

Asa din prima vedere, cam greu, desi stiu ca am scris unele care le deduceai daca mi-ai mai citit posturile si ce am mai scris pe aici, dar prea le-ai nimerit.

Trimiteți un comentariu

Statistici

BookMySite:: Viata ?! Servicii promovare site gratuite toateBlogurile.ro TopOfBlogs