21 iulie 2010

Tuborg Fest la Brasov (Berarul Mercatino)

 Sambata am resit sa ajung si eu prietenii la berar unde s-a tinut la hidro, cei din Brasov sigur stiu. Asa pur si simplu a fost o atmosfera placuta in afara de inconvenientul ca parazitii au cant numai la orele 21:00 si sincer eu si inca cativa prieteni nu am mai asteptat pana la ora aia. Altii au ramas. Dar in concluzie ne-am distrat si a fost acceptabil. Se putea si mai bine. In fine, aveti niste pozze si niste filmulete mai jos sa va faceti si voi o idee despre cum a fost.

image jpg 302-124 image jpg 302-125 image jpg 302-126 image jpg 302-128 image jpg 302-127

Am gasit niste filmulete pe youtube cand au cantat PARAZITII se vede cam urat dar macar sa va faceti o idee :



2 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Daca au fost main eventeri e normal sa fi cantat ultimii... pacat ca nu ati stat pana la sfarsit; in general atunci distractia e maxima. :)

Boogie spunea...

Pai da, dar pur si simplu unii nu am mai avut dispozitia de a sta, avand in vedere ca eram acolo de la orele 14:00 si pana la orele 21:00 pur si simplu pierdeam timpul degeaba.

Trimiteți un comentariu

Statistici

BookMySite:: Viata ?! Servicii promovare site gratuite toateBlogurile.ro TopOfBlogs