Sincer acesta mi se pare o chestie de tot râsul, că nu se poate numi brand. Păi Elena Udrea vrea să aducă turişti în ţara cu chestia asta. Sincer dacă aş fi un turist şi aş vedea acest "brand" m-aş întreba ce e aia. Şi bănuiesc că a cheltuit şi o căruţă de bani pentru acest "brand" cum se întâmplă de obicei în ţărişoara asta. Ceva tipic pentru noi. Această frunzuliţă de 73 de bani a fost cumpărată de către Elena Udrea cu 890.000 de euro. Nu mai am nimic de comentat.
Aveti filmuletul mai jos, posibil sa dea o scurta reclama la inceput.
4 comentarii:
Pai, presupun ca jumatate din acea suma... s-a evaporat printre degetele in vant ale udrei. Cum sa-ti imaginezi ca tampenia aceea va atrage turisti? Clar astia ne cred tampiti! :))
Evident ca s-au evaporat. Si ma intreb de ce nu au facut ceva mai inovator ? Ceva care chiar ar atrage turistii. Cum e filmuletul ala : Cum ar fi lumea fara Romania. Ala chiar este fain si ar atrage turistii.
Sincer sa fiu eu nu intelg tot acest scandal.
1. Firma care a facut acest brand (si studiul aferent) este o firma straina, care a facut proiecte similare pentru Spania, Argentina si inca cateva state - chiar nu cred ca sunt genul de firma care s-ar fi pretat la impartit ciubucul cu blonda de la cotroceni. :))
2. Banii vin de la UE si au fost alocati specific pentru acest lucru; nu am avut alternativa de a-i folosi la altceva.
Pai da, daca banii nu puteai folositi pentru altceva, macar sa fi facut un lucru de calitate, nu o frunza care la toamna va cadea. Mie unul personal acel filmulet nu imi reprezinta nimic. Daca as fi strain nu m-ar atragea cu absolut nimic. Si daca aceasta firma a facut proiecte similare pentru Spania, Argentina si asa mai departe inseamna ca nu le-a facut la toate aceeasi frunza ca la noi. A avut si undrea o legatura cu acest brand, adica banuiesc ca ea le-a recomandat ce anume sa foloseasca.
Trimiteți un comentariu